Καλωσορίζουμε το Μάη με ένα εργαστήριο για γονείς.   Σε συνεργασία με το πρωτοποριακό ελληνογερμανικό σχολείο Neue Schule Athen στις 8 Μαΐου διοργανώνουμε το πρώτο NTC εργαστήριο για γονείς και μέλλοντες γονείς.   Ομιλητής και εκπαιδευτής είναι ο Δρ Ράνκο Ράγιοβιτς, δημιουργός του NTC Συστήματος μάθησης, μέλος και συνεργάτης της UNICEF για την πρώιμη εκπαίδευση και τ. μέλος του ΔΣ της MENSA Ιnternational από το 2000 έως το 2012.   Το εργαστήριο διαρκεί τρεις ώρες και πραγματοποιείται στο χώρο του NeueSchuleAthen, Νεάρχου 52-54, Ηλιούπολη.   Το εργαστήριο αποτελείται από τέσσερεις ενότητες:  Εισαγωγή, βασικές αρχές της ανάπτυξης του εγκεφάλου, η σημασία…
Το σεμινάριο απευθύνεται σε γονείς, βρεφοκόμους, νηπιαγωγούς, δασκάλους, παιδαγωγούς, ψυχολόγους και άλλους επαγγελματίες που ασχολούνται με την εκπαίδευση των παιδιών, και θέλουν να μάθουν περισσότερα σχετικά με τα νέα επιστημονικά ευρήματα και γνώση για την πρώιμη διέγερση και διανοητική ανάπτυξη. Το σεμινάριο αποτελείτε από τρεις ενότητες.   Στο πρώτο μέρος της διάλεξης θα μάθετε τα πάντα για:  το NTC Σύστημα μάθησης και τις νέες γνώσεις στις οποίες βασίζεται το πρόγραμμα,  τον τρόπο με τον οποίο ενισχύονται οι διανοητικές ικανότητες του παιδιού,  την πρόληψη της διαταραχής ελλειμματικής προσοχής,  τη σημασία του συντονισμού και της κίνησης για την διανοητική ανάπτυξη,  τα πιο…
Σας προσκαλούμε να συμμετάσχετε στο πρώτο σεμινάριο του NTC Συστήματος Μάθησης για να μάθετε:   πως λειτουργεί ο εγκέφαλος ποιά παιχνίδια καθυστερούν ή βλάπτουν την ανάπτυξη του εγκεφάλου και δεν το έχουμε συνειδητοποιήσει ακόμα αναπαραγωγική vs. λειτουργική γνώση πώς τα μαθήματα, φορτωμένα με άφθονη ύλη, θα μετατραπούν σε παιχνίδι ποιες ερωτήσεις και παιχνίδια βοηθάνε τον εγκέφαλο να λειτουργεί σε ανώτερα επίπεδα πως να θέσετε την ερώτηση ώστε ο κάθε μαθητής να προσπαθήσει να δώσει έστω και μια απάντηση, αλλά και να θυμάται εύκολα την ορθή απάντηση πως να βοηθήσετε όλα τα παιδιά, εξασφαλίζοντας την συμμετοχή όλων των μαθητών και συνεισφέροντας…
Βλέπουμε ότι οι εκπαιδευτικοί συχνά ταλαιπωρούνται επειδή δεν ξέρουν ποια είναι η φυσιολογική συμπεριφορά των χαρισματικών παιδιών. Αυτά τα παιδία είναι συχνά απόντα στις σκέψεις τους, επειδή ο τρόπος διδασκαλίας (γραμμικός, με συχνά βαρετή παροχή πληροφοριών) δεν ταιριάζει με την ταχύτητα της σκέψης τους. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα (και αυτά διδάσκουμε στα σεμινάρια που διοργανώνονται στην Ευρώπη), αλλα θα αναφέρουμε ενα πολύ συνηθισμένο παράδειγμα. Ο Γιώργος ακούει τον δάσκαλο, αλλά σε κάποιο σημείο αρχίζει να σκέφτεται κάτι άλλο. Ο δάσκαλος που παρατηρεί, βλέπει ότι ο Γιώργος δεν συγκεντρωμένος στο μάθημα. Επειδή αυτό συμβαίνει συχνά, ο δάσκαλος προειδοποιεί και του ζητάει να…
Αφήστε το παιδί να περιστρέφεται γυρω απο τον άξονά του όσο θέλει, να πηδάει στο κρεβάτι μεχρι να βαρεθεί. Αγοράστε του γαλότσες, για να πηδάει μετά από τη βροχή στις λακκούβες και τις λάσπες, γιατί τα περισσότερα παιδιά το απολαμβάνουν. Η απαγόρευση μπορει να γλιτώσει το παιδί απο το πέσιμο, αλλά είναι πιθανό ότι αυτό το είδος του περιορισμού μακροπρόθεσμα κανει μεγαλύτερη ζημιά απ' ότι βοηθάει την ανάπτυξη του εγκεφάλου των παιδιών. Σε αυτή την περίπτωση δεν είναι η δουλειά των γονέων να απαγορεύουν, αλλά να αναλάβουν τη φροντίδα του σε ένα ασφαλές περιβάλλον και να μειώσουν την πιθανότητα τραυματισμού…
Σελίδα 1 από 2

ntcucenje.com

Επισκεφτείτε την σελίδα των συγγραφέων και δημιουργών του NTC συστήματος ΕΔΩ (Σέρβικα). Θα βρείτε πληροφορίες για τις Ευρωπαϊκές δράσεις και σεμινάρια καθώς και για πρόοδο εξάπλωσης του προγράμματος.

 

 

logofb-logo