Ίγκορ Στεφάνοβιτς

Κατηγορία: Συντελεστές

IgorStefanovic-219x190

 

Συνεργάτης. 

Ειδικός συνεργάτης του NTC συστήματος μάθησης.

 

 

 

Συμμετέχει στην οργάνωση και στην εφαρμογή του NTC Συστηματος μάθησης θέρινων σχολείων. Προσωπική Ιστοσελίδα: http://igorstefanovic.com

 

Γεννήθηκε το 1980, στο Βελιγράδι, Σερβία. Σε πολύ νεαρή ηλικία, το πάθος του για τη ζωγραφική και το σχέδιο άρχισε να αναπτύσσεται με μεγαλύτερο ζήλο σε συνδυασμό με το ενδιαφέρον του για τους υπολογιστές και την τεχνολογία.

 

Ο Ίγκορ μεγάλωσε στην πρώην Γιουγκοσλαβία. Στις αρχές της δεκαετίας του 1990, καθώς οι περισσότερες σοσιαλιστικές χώρες καταρρέουν, η χώρα του βυθίζεται σε στον εμφύλιο πόλεμο. Σκληρή οικονομική συγκυρία, ακολουθούμενη από τον εκτός ελέγχου του πληθωρισμό και την έλλειψη των βασικών αναγκών διαβίωσης, απογοητεύει τους ανθρώπους. Έτσι, ένα πολλά υποσχόμενο επαγγελματικό μέλλον φαινόταν σχεδόν αδύνατο. Παρά το γεγονός ότι ο καλλιτέχνης έρχεται από μια πνευματική οικογένεια, οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει η πατρίδα του, τον ωθούν να αρχίσει την οικοδόμηση του μέλλοντός του μάλλον νωρίς.

 

Στην ηλικία των 15, ενώ εργάζεται για πρώτη φορά στο Βελιγράδι σχεδιάζοντας επαγγελματικές κάρτες και υλικό μάρκετινγκ, συνειδητοποιεί αυτό θα μπορούσε να γίνει ενασχόληση του. Όντας εξαιρετικά φιλόδοξος και, κατά συνέπεια, αυτοδίδακτος, η επιμονή του ήταν το μεγαλύτερο κίνητρο. Κατά τη διάρκεια του γυμνασίου, είχε κάνει 3d animated διαφημίσεις, και σύντομα δούλευε για τις κορυφαίες εταιρείες στο Βελιγράδι, συμπεριλαμβανομένων των τοπικών αντιπροσώπων της Peugeot, Coca-Cola, Citroen, Sony και άλλους.

 

Παράλληλα, κερδίζει το πτυχίο του στη Νομική Σχολή του τμήματος Οργανωτικών Επιστημών στο Βελιγράδι, όπου αποκτά τις γνώσεις που σχετίζονται με τη διαχείριση και τις τεχνολογίες πληροφορικής - βλέπει το μέλλον του στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση. Μετά το πανεπιστήμιο είχε αποφασίσει να στραφεί προς τα ειδικά εφέ και το animation της βιομηχανίας κινηματογράφου. Έχει αρχίσει να κάνει μια ταινία κινουμένων σχεδίων μικρού μίκους και ανακαλύπτει το πάθος του για την ανατομία, τις παραμορφώσεις και εκφράσεις σε ψηφιακούς χαρακτήρες, φέρνοντας τους ουσιαστικά στη ζωή. Το χαρτοφυλάκιο του προσφέρει δουλειά ως Τεχνικού Διευθυντή χαρακτήρων στην Framestore, στο Λονδίνο, μία από τις πιο επιτυχημένες VFX και animation εταιρείες στον κόσμο. Εκεί, εργάζεται για την ταινία animation «The Tale Of Despereaux" για την Universal Studios, οπου εργάζεται για τους χαρακτήρες ήρωες.

 

Δύο χρόνια αργότερα, φτάνει στην DreamWorks Animation στο Λος Άντζελες. Κατά τη διάρκεια του 2008, πάνω από 34.000 καλλιτέχνες κάνουν αίτηση στην DreamWorks, εκ των οποίων μόνο 200 προσλαμβάνονται, συμπεριλαμβανομένου του Ίγκορ. Για τα επόμενα τρία χρόνια εργάζεται για μεγάλες ταινίες κινουμένων σχεδίων του Hollywood - "Kung Fu Panda 2", "Puss In Boots", "Rise Of The Guardians", "Turbo", "Bureau Of otherwordly Operations", οπου εργάζεται πάνω στις ανατομικές ρυθμίσεις των ψηφιακών χαρακτήρων.

 

Κατά τη διάρκεια αυτού του χρόνου το πάθος της ζωής του, τη ζωγραφική, ήταν μέρος της ζωής του, κυρίως ως χόμπι. Με συνεχείς εξελίξεις τόσο στην ζωγραφική του όσο και στις δεξιοτήτες του ως τεχνικού διευθυντή, αποφασίζει να ανεβάσει το ταλέντο του σε ένα ακόμη επίπεδο και έτσι μπαίνει στον κόσμο της ελαιογραφίας. Το λάδι σε καμβά γίνεται το τέλειο μέσο για να εκφράσουν τις ιδέες του που έχουν άνθηση τα τελευταία χρόνια.